تولد سعید اس جی مبارک


تمام زندگیم بهش بسته ست

 

گفته بودم خوش خندس!!! خخخخخخخخخخ

 

*****

 

ینی کلاهت تو حلقم!

 

*****

 

 

چقد نازه

 

*****

 

تو کف اینم بدونم که اردلان میخواد کودوم بدبختی رو بکشه؟؟؟ تو خماریش موندم

 

 

*****

 

من این اسکلته رو موخوام برام بخرین وگرنه غش میکنم

 

*****

 

ای سعید کلک! ضایه معلومه فقط ژسته لاقل یه جوری میزدی مردم حال کنن

 

*****

 

هه اینا رو باش

 

*****

 

یه سوال فنی؛ این پسره ارمینه؟؟؟ عایا؟؟؟

 

*****

 

و در اخر جیگر ترین عکس سعید...

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

روشا
ساعت9:02---26 اسفند 1392
عالی بود عزیزم....من خودم عاشق اردلانم

پس زود تر داستانو بزار

مرسی عزیزم
پاسخ:باش اجی یا فردا یا پس فردا قول صد در صدی میدم


نیکتا
ساعت13:16---25 اسفند 1392
سلام مرسیییی عزیزم اشکالی نداره حالا هم ک گفتی کلی مرسی تفلد تو کیه؟؟؟
پاسخ:26 تیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : تولد, سعید اس جی, تولد سعید اس جی, کارگردانان محبوب, اردلان طعمه,
یک شنبه 25 اسفند 1392 22:11 |- نادیا -|

طراح سجاد تولز